måndag 10 januari 2011

lyft ansiktet mlot solen, då ser du inte skuggorna

Nu måste jag uppdatera oftare, linnea har börjat klaga ;)

Fredag: msykväll med tjejkompisarna, hemma hos oss alla var för trötta för att gå på fest så vi hade en äkta kortspelskväll hemma
Lördag: Jag och Johanna lyckades äntligen övertala anna och linnea att följa med på fotbollsträning. hoppas att de fortsätter!
Söndagen spenderades hemma och idag jag har storstädat mitt rum!

Johanna var på besök hos Agnes och
ropade på Linda när bebisen började skrika

3 kommentarer:

  1. klart vi ska fortsätta! anna också :D

    SvaraRadera
  2. räkna med mig nästa gång också :D klarar inte av att inte spela fotboll länge!

    SvaraRadera
  3. linnea: bra! (y) :D

    Gina: vadå, ska du träna med oss? :d spelar inte du med kv? :)

    SvaraRadera