måndag 25 april 2011

Du vet väl om att du är värdefull??

Jag kände mig alldeles för kyrklig när jag gick på två mässor på en dag men det är ju alltid roligt med helium och ballonger i Stora Tuna. Allt har äntligen lugnat ner sig efter dopet igår! Kyrkan var jättefin och jag varken snubblade eller spelade alltför mycket fel. Världens soligaste dag med god mat men ännu godare efterrätt! Agnes blev väldigt glad över sina doppresenter bland annat gungfåret och inbjudan till ridskolan av familjen Wåhlstrand men hon blev nog gladast för de rosa conversen som hon fick av mig och anna! Idag väcktes jag av mamma som bjöd på en sittande frukost medans vi sa hejdå till moster som åkte hem till göteborg idag och sen har jag, linda, agnes och anna stekt i solen! Imorgon blir det en bildbomb eftersom att det inte funkar att lägga upp bilder nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar