tisdag 29 november 2011

ge precis vad du behöver och ta vad du kan få

Ibland skulle jag vilja vara morgonpigg, ni vet sådär så att man ligger vaken en stund innan klockan ringer men sedan nr det ringer så är man lättad över att det äntligen är tid för att gå upp. Just nu är jag den stora motsatsen till det. När klockan ringer på morgonen  så snoozar jag så länge jag kan om jag inte ställer om klockan helt och hållet. Sedan när jag faktiskt går upp så har jag cirka fem minuter på mig att klä på mig, äta och borsta tänderna för att sedan ta mig till bussen. Vilket ofta gör att jag skippar frukosten. Så då går jag runt hungrig en hel dag eftersom att jag inte gillar skolmaten. Allt blir fel! Haha men nog om det nu är klockan snart fem och jag ska dra mig mot Jax för en solokonsert..

 

1 kommentar: