fredag 30 december 2011

hello again

Jag inser att det var ett tag sedan jag uppdaterade här, så jag tänkte dra en liten snabbgenomgång om vad som hänt sedan sist.
Jag lyckades köpa klart alla mina julklappar innan julafton och den spenderades som vanligt med familjen fast iår hemma hos Linda. Tomten kom på ett besök på kvällen ocg Agnes blev så rädd så att hon skakade men alla fick sina julklappar till slut. Juldagskvällen spenderades först hemma hos Emma med Linnea och gänget, och sedan gick jag vidare till Hampus och hade en väldigt bra kväll! Dagen efter mådde jag sämre och det var inte bara bakfylla utan en förkylning och feber. Så det jag har gjort sedan dess är att legat i sängen och sträckkollat på One Tree Hill, vilket betyder att jag är på säsong 5 nu... Så helgen har inte varit den bästa men nu snart väntar ett nytt år och det ska firas med vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar