fredag 6 januari 2012

då vet du att jag drömmer jag drömmer dig hit

Jag kom på att jag har missat att säga Gott Nytt År! Jag missade också att lägga upp bilder från mitt 2011, som jag ser att alla andra har gjort men det kommer snart. Trettondagsafton firas idag  med familjen och lutfisk (jag och stora delar av familjen äter köttbullar egentligen) och imorgon ska julen kastas ut!Efter att ha varit sjuk alldeles för länge så vaknade jag upp i morse med uppsvällda ögon och kinder, så det blev ett besök på vårdcentralen. Efter en undersökning och infektionsprov så slutade det med att de inte hittade något fel så jag fick gå hem med ett recept på hudsalva och hostmedicin. Nu hoppas jag att det vänder! Imorgon blir det nog ett besök i Långsjön och "bondgården" med Linda och Agnes för att hon ska få se djuren.

1 kommentar:

  1. YEY!! Det stod på sidan 120kr+ 20kr förköp, så antar att det kostar 20kr extra med förköp, men tycker det känns värt! Men vi måste boka snart, annars tar de slut! Kommer bli grymt :D

    SvaraRadera