måndag 26 september 2011

DET GRÖNA LIVET

Så, nu har jag återhämtat mig lite ifrån helgen, även om jag fick ta en värktablett för att kunna gå upp ur sängen imorse.. Men i helgen så har vi slagit upp tält, ätit frystorkad egentillagad mat, sprungit hinderbana, tävlat, skjutit med ak4 och haft otroligt kul! Vi fick okså veta mer om GMU som motsvarar lumpen numer och jag funderar på att göra det. Helgens bästa: När vi frös så mycket att vi ställde oss i en pingvinring tätt ihop och pratade om mat. Konstigt förresten att alla våra samtalsämnen slutade med att vi pratade om mat som vi inte hade eller saknade. Nu kommer bilder:

Gina och vårt fina tält.

Vi har åkt bandvagn.

Hela gänget

Fryspåse blandat med kokande vatten, kyckling, ris och curry

Ungefär såhär gott var det...

Jag vid skyttebanan.

Min träff, vill bara säga att det är närheten mellan skotten som räknas!

Gänget i terrängbilen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar