måndag 12 september 2011

Together with the sundown

Kände att det var ett tag sen mitt senaste inlägg och mycket har hänt. I lördags vann vi matchen mot Svärdsjö! Jag firade med att gå på Salute med Edda, slutade kvällen med McDonalds och en väldigt lång promenad hem efter som att den sista bussen hade gått. Söndagen spenderades i soffan! Idag har Vd3 varit kreativa, vi har gått från bildlektion till bildlektion och sedan hade vi en databaserad men ändå bildlektion.. Vi har skapat mycket idag. Nu kom vi nyss hem från kupolen, hela familjen var med, och jag köpte ett nagellack och en slags poncho fast med ärmar. Kvällen ägnas åt att städa! (trying to stay positive)
Just det! Glömde säga att jag ska på Camp Dalregementet!!

1 kommentar:

  1. Nej vad kul! Jag vill också hänga med en gång till :( ni kommer ha riktigt skoj!!

    SvaraRadera