måndag 19 september 2011

Everything looks better when the sun goes down

Igår så spenderades kvällen på McDonalds med Edda, Linnea och Anna, pinsamt men så är det.. Nejdå det var roligt att umgås igen, det var ett tag sen sist, synd bara att Gina inte kunde följa med. Bli frisk nu! Idag har jag varit på Kupolen med mamma, Anna, Linda och Agnes men tråkigt nog så köpte jag inget. Sedan hade vi en riktig söndagsmiddag med lövbiff och potatis och sedan en äppelpaj till efterrätt. Mums! Sedan spenderade jag resten av kvällen med att få spö i wordfeud av mamma! Nu ska jag nog somna till Fast Five som Anna har tjatat om att jag ska se. Lägger upp två bilder från igår med min nya favoritapp, Istället för att skaffa en riktig polariodkamera så tänker jag använda den här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar